Акаунт мениджър следпродажбено обслужване, гр. Шумен
Акаунт мениджър следпродажбено обслужване
НИК е група от компании, която внедрява технологии за автоматизация и дигитализация на процесите в земеделските стопанства. Стартирайки в България през 2002, ние успяхме да станем лидер в България и да продължим развитието си чрез навлизане в няколко държави в Източна Европа. Днес нашият фокус е върху автоматизацията на машини, IoT и управление на данни.
Във връзка с разрастване дейността на компанията търсим Акаунт мениджър следпродажбено обслужване.
Отговорности:
- Продава и консултира по телефон клиенти на тема резервни части и
консумативи; - Планира и осъществя поръчки и доставки на резервни части;
- Издава оферти, проформа фактури, фактури, кредитни известия, справки за
наличности, междускладови трансфери, консигнации и др; - Помага при доставки и отговаря за повереният персонален склад;
- Познава продуктовата гама и индивидуалните спецификации на продуктите и
услугите, предлагани от фирмата; - Дава предложения за подобряване ефективността на продажбите;
- Взима активно участие в семинари, за продуктите, върху които се е
специализирал; - Презентира конкурентните предимства на продуктите пред клиентите;
- Участва пряко в организирането и осъществяването на маркетингови
активности; - Осигурява съпорт на колегите от другите отдели, като сервиз и тъгровци;
- Грижи се за своевременната комуникация с клиенти и служители на фирмата
при изпълнение на техните заявки; - Планиране, анализиране и управляване на процесите и финансовите
показатели на продуктите предлагани от фирмата; - Следи движението на пазара, конкуренцията, измененията в позициите и в
ценовите равнища; - Дефиниране и прилагане на подходящи мерки и стратегии за постигане на
пресонални и общи резултати на отдела; - Осъщесвява срещи с клиенти и следи за техните според сезона на работа;
Нашите очаквания:
- Професионален опит в областта на доставките и търговията;
- Предходен опит в работата с технически каталози е предимство;
- Владеенето на английски език е предимство;
- Отлична комуникация и умения за водене на преговори;
- Позитивно и лоялно отношение към клиенти, партньори и колеги;
- Шофьорска книжка е предимство;
Какво предлагаме:
- Възможност за професионално развитие в компания утвърден лидер на пазара;
- Отлично стартово възнаграждение и бонус система за постигнати резултати;
- Приятна работна среда във ведър и позитивен екип;
- Интензивно въвеждащо обучение;
- Допълнителни социални придобивки,
- Служебен телефон и лаптоп.
Ако тази позиция представлява интерес за Вас, моля, изпратете автобиография, с посочен телефон за връзка. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.