fbpx

Акаунт мениджър следпродажбено обслужване

НИК е група от компании, която внедрява технологии за автоматизация и дигитализация на процесите в земеделските стопанства. Стартирайки в България през 2002, ние успяхме да станем лидер в България и да продължим развитието си чрез навлизане в няколко държави в Източна Европа. Днес нашият фокус е върху автоматизацията на машини, IoT и управление на данни.

Във връзка с разрастване дейността на компанията търсим Акаунт мениджър следпродажбено обслужване.

Отговорности:

Отговорности:

  • Продава и консултира по телефон клиенти на тема резервни части и
    консумативи;
  • Планира и осъществя поръчки и доставки на резервни части;
  • Издава оферти, проформа фактури, фактури, кредитни известия, справки за
    наличности, междускладови трансфери, консигнации и др;
  • Помага при доставки и отговаря за повереният персонален склад;
  • Познава продуктовата гама и индивидуалните спецификации на продуктите и
    услугите, предлагани от фирмата;
  • Дава предложения за подобряване ефективността на продажбите;
  • Взима активно участие в семинари, за продуктите, върху които се е
    специализирал;
  • Презентира конкурентните предимства на продуктите пред клиентите;
  • Участва пряко в организирането и осъществяването на маркетингови
    активности;
  • Осигурява съпорт на колегите от другите отдели, като сервиз и тъгровци;
  • Грижи се за своевременната комуникация с клиенти и служители на фирмата
    при изпълнение на техните заявки;
  • Планиране, анализиране и управляване на процесите и финансовите
    показатели на продуктите предлагани от фирмата;
  • Следи движението на пазара, конкуренцията, измененията в позициите и в
    ценовите равнища;
  • Дефиниране и прилагане на подходящи мерки и стратегии за постигане на
    пресонални и общи резултати на отдела;
  • Осъщесвява срещи с клиенти и следи за техните според сезона на работа;
Нашите очаквания:

Нашите очаквания:

  • Професионален опит в областта на доставките и търговията;
  • Предходен опит в работата с технически каталози е предимство;
  • Владеенето на английски език е предимство;
  • Отлична комуникация и умения за водене на преговори;
  • Позитивно и лоялно отношение към клиенти, партньори и колеги;
  • Шофьорска книжка е предимство;
Какво предлагаме:

Какво предлагаме:

  • Възможност за професионално развитие в компания утвърден лидер на пазара;
  • Отлично стартово възнаграждение и бонус система за постигнати резултати;
  • Приятна работна среда във ведър и позитивен екип;
  • Интензивно въвеждащо обучение;
  • Допълнителни социални придобивки,
  • Служебен телефон и лаптоп.

 

Ако тази позиция представлява интерес за Вас, моля, изпратете автобиография, с посочен телефон за връзка. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

-->