Инженер Сервизен Център

НИК е група от компании, която внедрява технологии за автоматизация и дигитализация на процесите в земеделските стопанства . Стартирайки в България през 2002, ние успяхме да станем лидер в България и да продължим развитието си чрез навлизане в няколко държави в Източна Европа. Днес нашият фокус е върху автоматизацията на машини, IoT и управление на данни.

Нашата мисия е да улесним работата на земеделските производители от всякакъв мащаб, с цел постигане на по-високи резултати, по-бързо, ефективно и с грижа за околната среда. Ние в НИК вярваме, че да помагаме на фермерите да увеличат своята производителност и да създават по-чиста храна е бизнес с добра кауза.

Признание за приноса на компанията в развитието на сектор Селско стопанство е присъдената ни награда за Компания на годината в престижната класация на Forbes България, както и отличието да бъдем сред най-добрите работодатели за 2020 г.

Във връзка с разрастване дейността на компанията търсим Инженер Сервизен Център.

Отговорности:

Отговорности:

  • Хардуерна диагностика и поддръжка на предлаганото оборудване;
  • Контрол на складови наличности и планиране на поръчки за резервни части;
  • Поддържане на взаимоотношения с утвърдени и потенциални клиенти;
  • Управление на сателитни корекции.
Нашите очаквания:

Нашите очаквания:

  • Висше техническо образование;
  • Добри комуникационни умения;
  • Владеенето на английски език на работно ниво ще се счита за предимство;
  • Умения за работа в екип,
  • Шофьорска книжка.
Какво предлагаме:

Какво предлагаме:

  • Мотивиращо възнаграждение;
  • Ключова позиция в екипа на развиваща се компания;
  • Възможност за развитие в структурата на компанията,
  • Пакет от допълнителни социални придобивки.

Ако тази позиция представлява интерес за Вас, моля, изпратете автобиография, с посочен телефон за връзка. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.